DRENAŻ LIMFATYCZNY

Drenaż limfatyczny błyskawicznie pomoże pozbyć się opuchlizny nóg i cellulitu, a także w przyjemny sposób stracić kilka centymetrów w biodrach. To bezbolesny zabieg, który przywraca kształt i lekkość obolałym kończynom. Za pomocą rąk terapeuty lub urządzeń fizykoterapeutycznych, usprawniane jest krążenie limfy – zapobiega się w ten sposób chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych, zapalnych, onkotycznych i chłonnych. Tempo masażu jest bardzo wolne (ok. 10-15 ruchów na minutę), a wykorzystywane techniki wykonywane są płynnie i delikatnie. Zabiegi mogą odbywać się nawet do kilku razy dziennie.

WSKAZANIA
  • przed rozpoczęciem kuracji antycellulitowej lub w trakcie jej trwania (w połączeniu z odpowiednimi preparatami chemicznymi np. ampułkami antycellulitowymi);
  • w przypadku problemu tzw. ciężkich nóg (opuchlizna pojawiająca się pod koniec dnia; twarde, nabrzmiałe łydki); u kobiet chodzących na wysokich obcasach;
  • w kilka tygodni po urodzeniu dziecka
  • dla przyspieszenia wchłaniania siniaków i krwiaków po urazach;
  • w celu usunięcia zbędnych produktów przemiany materii (po zabiegu odczuwalna jest wzmożona moczopędność, co jest naturalnym objawem pracy organizmu);
  • podczas odchudzania;
  • przed wielkim balem, weselem lub własnym ślubem;
PRZECIWWSKAZANIA
  • aktywna choroba nowotworowa, stany po operacyjnym usunięciu nowotworów
  • zapalenie naczyń chłonnych
  • obrzęk powstały na skutek ostrych stanów zapalnych